Gratis bezorgd binnen NL vanaf € 20,-
Meest complete NT2-assortiment
Wereldwijde verzending
Door drukte bij de klantenservice kunnen de wachttijden langer zijn dan normaal. Excuses voor het ongemak.
×

Support

Heb je een vraag over je bestelling, onze methoden of NT2 School? Kijk dan eens tussen onze veelgestelde vragen. Misschien staat jouw antwoord er al tussen?

Waar gaat je vraag over?

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?Hoe moet ik inloggen?Wachtwoord vergeten: wat moet ik doen?Hoe maak ik een account aan?Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?Hoe wijzig ik mijn adres?Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?Hoe wijzig ik mijn naam in mijn account?Hoe voeg ik een adres toe aan mijn account?Hoe vind ik de gegevens van mijn bestelling?Zijn de prijzen inclusief btw?Hoe plaats ik een bestelling?Hoe plaats ik een review?Hoe wijzig ik het afleveradres?Hoe wijzig ik het factuuradres?Krijg ik korting?Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen?Op welke manier kan ik betalen? Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?Ik heb geen factuur ontvangen; wat moet ik doen?Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen, wat nu? Wat is mijn ordernummer?Wat zijn de algemene voorwaarden? Door welk bedrijf wordt mijn order bezorgd?Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?Waar kan ik mijn track and trace code vinden?Wat is de levertijd?Wat zijn de verzendkosten?Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?Ik woon in het buitenland. Hoe moet ik een bestelling plaatsen zonder BTW-berekening?Waarom moet ik inklaringskosten betalen?Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen, wat nu?Wat is het retouradres van BoomIk heb mijn bestelling geretourneerd, maar mijn geld nog niet ontvangen, wat nu?Hoe werken activatiecodes?Wat doe ik als mijn activatiecode onbekend is?Wat doe ik als mijn activatiecode al in gebruik is?Hoe verleng ik mijn licentie?Hoe krijg ik toegang als docent?Hoe bestel ik een beoordelings- of docentenexemplaar?Hoe verleng ik mijn licentie als docent?

Zoek op onderwerp

Bedrijfsgegevens

Bezoekadres

Boom uitgevers Amsterdam B.V.

Prinsengracht 747-751

1017 JX Amsterdam

Nederland

 

Postadres

Boom uitgevers Amsterdam B.V.

Postbus 15970

1001 NL Amsterdam

Nederland

 

KvK 04020619

BTW NL001271714B01

 

 

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over onze producten of service? Neem dan contact met ons op via klantenservice@boom.nl. Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dat kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/ ).

Contact
Staat jouw antwoord er niet tussen?
Onze klantenservice helpt je graag verder.
Je kunt ons ook mailen via: